Tuesday, January 30, 2007

Task 2: Making a Necklace

The second task is to make a necklace for the mom using pasta shells or beads. Again, as a trio, i assigned hatice to make a necklace for me (though in truth it is for her hehehe) and baddin to make a necklace for his sister..

The materials
2 siblings busy at work
Hatice working with full concentration
Baddin working with an even fuller concentration
Choosing which beads to use next is no easy task.. trust me.. i saw them frown while choosing the beads hehehe
Baddin's art work.. a necklace for abla

Hatice's art work...this one photo is snapped by hatice.

Labels:

7 Comments:

At 10:11 AM, Anonymous Anonymous said...

salam,

alamak..nape tak keluor gambar plak ni..

bestnya puding tu...

 
At 10:41 AM, Anonymous Anonymous said...

syikin.. gambar dia ni lambat sikit nak keluar.. syikin kena tunggu sikit.. gamaknya sebab terlampau banyak gambar kot...sebab tu da mcm tu.. tapi kalau saya buat slide show kang tak semua orang boleh tengok..tak sangka gambar oun ada problem..hmm..

 
At 3:50 PM, Anonymous Anonymous said...

ok..saya cuba tunggu ni.

err..lupa nak tanya, si hatice tu pakai apron hijau ya?

 
At 4:56 PM, Anonymous Anonymous said...

kalau masih tak boleh tengok boleh tak syikin bagitahu saya.. mungkin saya akan cuba upload balik semua gambar tu.. thanks :0)

heheh yea.. hatice pakai apron hijau.. apron long sleeve dia ada kat sekolah.. so yg ada kat rumah cuma yg short sleeve.. :0)

 
At 8:15 PM, Anonymous Anonymous said...

salam,

ha simah..u pakai ilmu apa ni??? i keep coming tau, hahaa..

ala..mmg tak dpt tgklah. ni dah 3x dtg, mmg tak keluor gambar. apasal entah.

cantik apron tu. khas utk kat sekolah ya.

sukalah entri art work tu..cantik dan kreatif :D

oh ya, saya baru aje balik klinik ni, dahi alia kena 2 jahitan. jatuh katil gurau senda ngan kakaknya sblm tidur. hampir jam 1 pagi kami p klinik 24 jam. so, nak tidurlah ni, pening dan penat. syukur alia tak muntah n pengsan. maybe dizzy sikit kot.

 
At 9:45 AM, Anonymous Anonymous said...

alhamdulillah..alia tak ada apa apa... mesti pucat akak dia bila adik dia jatuh.. .yg penting tak ada apa apa..ganas betul anak syikin bergurau yek....

saya rasa saya boleh agak masalah kenapa gambar tak keluar..saya akan cuba upload sekali lagi gambar tu..tapi dari souce yg lain..

jangan lupa datang lagi hehe hari ni ada satu lagi project baru.. kalau sempat esok saya upload task yg selanjutnya :0)

 
At 10:15 AM, Anonymous Anonymous said...

apron tu bukan khas utk sekolah.. saya beli kat carrefour.. ala kat bahagian baby sectio kat carrefour mesti diaorang ada jual ..mcm yg baddin pakai tu saya beli kat kid's toys store.. :0)

 

Post a Comment

<< Home